Skip to content
Regulamin Gabinetu wsparcia psychologicznego
i doradztwa zawodowego
Mr Psycholog – mgr Marek Świeściak
- Gabinet wsparcia psychologicznego i doradztwa zawodowego Mr Psycholog – mgr Marek Świeściak (dalej: „Gabinet”) realizuje pomoc psychologiczną, pedagogiczną oraz wsparcie z zakresu doradztwa zawodowego (dalej: „Usługi”) dla dzieci, młodzieży i dorosłych (dalej „Klienci”).
- Dane Gabinetu:
- Nazwa firmy: Marek Świeściak Mr Psycholog
- NIP: 9970147665
- REGON: 520358124
- Adres siedziby: ul. Osiedlowa 1H, 98-400 Wieruszów
- Adres mailowy: kontakt@mrpsycholog.pl
- Strona www: https://mrpsycholog.pl
- Korzystanie z Usług oferowanych przez Gabinet jest dobrowolne i odpłatne.
- Usługi świadczone są w formie spotkań indywidualnych i grupowych (dalej: „Spotkania”). Czas trwania Spotkań indywidualnych wynosi 50 minut. Czas trwania badania diagnostycznego oraz szkoleń uzależniony jest od ich typu i wynosi od 50 do 120 minut.
- Spotkania odbywają się stacjonarnie (ul. Osiedlowa 1H, 98-400 Wieruszów) oraz on-line (od Klienta wymagany jest dostęp do Internetu bez zakłóceń) w zależności od potrzeb Klienta.
- Klienci niepełnoletni mogą korzystać z usług Gabinetu tylko za pisemną zgodą Rodzica lub Opiekuna prawnego. Formularz zgody dostępny jest w Gabinecie oraz na stronie internetowej Gabinetu.
- Ilość Spotkań ustalana jest na pierwszej wizycie w Gabinecie, dostosowana będzie jednak na bieżąco do woli i potrzeb Klienta.
- Podczas pierwszego spotkania ustalany zostaje wymiar i zakres pomocy dostosowany do indywidualnej sytuacji Klienta.
- Klient zobowiązuje się do podawania zgodnych z prawdą informacji, które są niezbędne do udzielenia adekwatnej pomocy.
- Porady udzielane są w formie ustnej, z gwarancją zachowania poufności. Gdy jest to wskazane, Klient otrzymuje zalecenia do własnej pracy.
- Prowadząc konsultacje Psycholog zobowiązuje się nie udzielać porad psychologicznych mogących szkodzić osobom trzecim, służyć do manipulacji i innych działań będących w sprzeczności z zasadami etyki.
- Psycholog jest zobowiązany do przestrzegania tajemnicy zawodowej i zachowania poufności informacji otrzymanych podczas spotkań. Wyjątek stanowi zagrożenie zdrowia lub życia Klienta lub osób trzecich.
- Psycholog zapewnia prawo do poufności również dziecku. Wyjątek stanowi zagrożenie zdrowia lub życia dziecka.
- Pomoc psychologiczna nie będzie udzielana:
a) osobom znajdującym się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających;
b) osobom zachowującym się w sposób agresywny lub stanowiący zagrożenie, niezgodny z normami społecznymi i wulgarny. - Dokumentacja pacjentów chroniona jest przed dostępem osób postronnych.
- Jeżeli problem klienta wykracza poza zakres Usług Psychologa, może on odmówić udzielenia wsparcia, jednocześnie informując klienta o specjalistach, którzy mogliby pomóc Klientowi w jej/jego sytuacji.
- Gabinet posiada dwie możliwości płatności:
- Gotówkowa – tylko za Usługi stacjonarne (Spotkania w Gabinecie);
- Poprzez Serwis Przelewy24 (internetowy serwis usługowy, pośredniczący w przekazywaniu płatności między Klientem a Gabinetem) – za Usługi stacjonarne oraz Usługi online.
- Do skorzystania z Usług online (Spotkania z Psychologiem za pomocą Internetu) wymagana jest płatność z góry poprzez Serwis Przelewy24.
- W przypadku korzystania z Usług stacjonarnych (Spotkania w Gabinecie) Klient ma możliwość wyboru sposobu płatności: płatność z góry poprzez Serwis Przelewy24 lub gotówką podczas Spotkania w Gabinecie.
- Klient może zrezygnować z Usług w każdym momencie i bez podawania powodu rezygnacji. Jeśli Klient zrezygnuje ze Spotkania na co najmniej 48 godzin (dwa dni) przed terminem umówionego Spotkania otrzyma zwrot pełnej kwoty za Spotkanie. W przypadku rezygnacji ze Spotkania z mniejszym niż 48-godzinnym wyprzedzeniem opłata za Spotkanie nie podlega zwrotowi.
- Spóźnienie się Klienta na spotkanie wiąże się ze skróceniem czasu Spotkania o długość spóźnienia. Mimo skrócenia spotkania, Klient płaci pełną kwotę za spotkanie.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej opłaconego Spotkania w terminie do 30 dni od dnia umówionego Spotkania. Reklamacja powinna zostać przesłana listem za potwierdzeniem odbioru na adres firmy (ul. Osiedlowa 1H, 98-400 Wieruszów) oraz powinna zawierać:
- Dane Klienta umożliwiające identyfikację – imię i nazwisko, data urodzenia, adres korespondencyjny, adres mailowy, numer telefonu;
- Szczegółowe informacje i okoliczności podnoszone w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usług przez Psychologa.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty doręczenia. Po rozpatrzeniu, odpowiedź zostanie wysłana na adres podany przez Klienta.
- Korzystanie z Usług Gabinetu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz polityki prywatności.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie oraz wprowadzania modyfikacji cennika za świadczone Usługi, o czym Klienci będą powiadomieni stosowną informacją w Gabinecie lub na stronie internetowej.